Hygge med ponyerne, leg og ikke mindst skæg og ”ballade” med hinanden.
Igen i år afholder vi MINI-RIDELEJR, dog med et lille forbehold for at regeringen melder andet ud ift. COVID-19. Vi vil i hvert fald gøre alt for at overholde alle forholdsregler og restriktioner, som vi alle er underlagt. Så vi ”galoperer” efter, at vi igen skal have en MINI-RIDELEJR med masser af sjov, læring og ridning.
Hvad sker der på miniridelejr?
Ridelejr hos os betyder ferie, masser af ridning, hygge med ponyerne, leg og ikke mindst skæg og ”ballade” med hinanden. Der lægges vægt på, at børnene bliver fortrolige i omgangen med ponyerne og de skal have lov til at mærke hvordan det er at have sin egen/dele pony med alt hvad det kan indebære. Som f.eks. ordne ponyens boks, udstyr, læring om ponyen, ponylege og selvfølgelig skal der rides et par gange om dagen enten på ridebanen eller i skoven. Vi tager selvfølgelig alle forholdsregler der udmeldes af myndighederne ift. COVID-19. Mere information herom vil også blive udmeldt til de tilmeldte i forbindelse med informationsskrivelsen, som udsendes op til arrangementet.
Hvem kan komme med på miniridelejr?
Ridelejren henvender sig primært til ryttere i alderen 5 – 14 år, som går på trækhold, begynder hold og let øvet hold. Det vil selvfølgelig også være muligt at deltage på ridelejren hvis man er øvet rytter og ikke ønsker at sove ude – som på den ”STORE” ridelejr, der afholdes ugen efter. Det handler mest af alt om, at man har lyst til at være med. Hvis du er i tvivl, så tag gerne en snak med Kirsten Hansen. Børnene vil så vidt muligt blive inddelt efter niveau, alder og selvfølgelig i det antal myndighederne giver mulighed for til den tid. De 3 første dage vil være for de mere øvede ryttere og de sidste 3 dage for nybegyndere og der vil være trækker til de ryttere der har brug det. Vores underviser Kirsten Hansen står for fordelingen af rytterne.
Der vil IKKE være mulighed for at tage egen pony med.
Praktisk
HOLD 1: Mandag den 5. juli – tirsdag den 6. juli og onsdag 7. juli (primær øvede ryttere).
HOLD 2: Torsdag den 8. juli – fredag den 9. juli og lørdag den 10. juli (primær nybegyndere).
Ankomst kl. 10.00 hver dag
ALLE BØRN FÅR EN T-SHIRTS MED LOGO.
Afhentning/dagen er slut kl. 18.00 (ingen aftensmad)
Dagen starter med lidt frugt og information om hvad der skal ske i løbet af dagen og derefter går vi ud til de aktiviteter som der er blevet givet besked om.
Frokost, sjov og leg uden ponyerne og hyggekage skal der også være plads til inden eftermiddagens aktiviteter går i gang igen og så skal børnene hentes kl. 18.00.
Tilmeldig & Pris
ker efter først til mølle-princippet og skal ske pr. mail:
STALDBENTPEDERSEN@STOFANET.DK mærket MINI-ridelejr.
I mailen oplyses barnets fulde navn, adresse, alder og telefonnummer. Når mail er bekræftet, er tilmeldingen registreret og afmeldingsregel trådt i kraft jf. nedenstående.
PRIS: incl. ridning og forplejning 1.120, – + moms i alt 1.400, – kr.
INDBETALING: Der udsendes en faktura pr. mail før afholdelse og betalingen skal ske på følgende konto: Reg. nr.: 0612 Kontonummer: 0010420938. Vigtigt, at der oplyses ”NAVN på tilmeldte”
AFMELDINGSREGEL: Ved afmelding efter modtagelse af bekræftelsesmail betales et gebyr på 400,-. Afmeldelse efter den 14. juni 2020 betales det fulde beløb i alt 1.400, – kr.
FOR YDERLIGERE INFORMATION: kan Kirsten Hansen kontaktes hver mandag, tirsdag og torsdag mellem kl. 12.00 – 13.00 på telefon 5356809 eller pr. mail kasernensrideskole@live.dk