Hygge med ponyerne, leg og ikke mindst skæg og ”ballade” med hinanden.
Igen i år afholder vi MINI-RIDELEJR, Så vi ”galoperer” efter, at vi igen skal have en MINI-RIDELEJR med masser af sjov, læring og ridning.
Hvad sker der på miniridelejr?
Ridelejr hos os betyder ferie, masser af ridning, hygge med ponyerne, leg og ikke mindst skæg og ”ballade” med hinanden. Der lægges vægt på, at børnene bliver fortrolige i omgangen med ponyerne og de skal have lov til at mærke hvordan det er at have sin egen/dele pony med alt hvad det kan indebære. Som f.eks. ordne ponyens boks, udstyr, læring om ponyen, ponylege og selvfølgelig skal der rides et par gange om dagen enten på ridebanen eller i skoven.
Hvem kan komme med på miniridelejr?
Ridelejren henvender sig primært til ryttere i alderen 5 – 15 år og som rider på vores rideskolehold. Hvis man er i tvivl eller har spørgsmål herom, så tag gerne en snak med Kirsten Hansen eller Ann Dam. Børnene vil så vidt muligt blive inddelt efter niveau og alder. De 3 første dage vil være for nybegyndere og der vil være trækker til de ryttere der har brug for det. De sidste 3 dage vil være for de mere øvet ryttere. Vores underviser Kirsten Hansen står for fordelingen af rytterne og hvis man har et ønske om dage giver man besked om det ved tilmeldingen.
Der vil IKKE være mulighed for at tage egen pony med.
HOLD 1: mandag den 1. juli – tirsdag den 2. juli og onsdag 3. juli (primære nybegyndere).
HOLD 2: torsdag den 4. juli – fredag den 5. juli og lørdag den 6. juli (primær øvet ryttere).
Ankomst kl. 10.00 hver dag
Afhentning/dagen er slut kl. 18.00
Der vil blive serveret saftevand, frugt, frokost, hyggekage og en snack i hånden ved afrejse.
ALLE BØRN FÅR EN T-SHIRTS MED LOGO.
Praktisk:
Tilmelding sker efter først til mølle-princippet og skal ske pr. mail:
STALDBENTPEDERSEN@STOFANET.DK mærket MINI-ridelejr.
I mailen oplyses barnets fulde navn, adresse, alder og telefonnummer. Når mail er bekræftet, er tilmeldingen registreret og afmeldingsregel trådt i kraft jf. nedenstående.
PRIS: incl. ridning og forplejning 1.160, – + moms i alt 1.450,00 kr.
INDBETALING: Der udsendes en faktura pr. mail før afholdelse og betalingen skal ske på følgende konto: Reg. nr.: 0612 Kontonummer: 0010420938. Vigtigt, at der oplyses ”NAVN på tilmeldte”
AFMELDINGSREGEL: Ved afmelding efter modtagelse af bekræftelsesmail betales et gebyr på 400,-. Afmeldelse efter den 12. juni 2024 betales det fulde beløb i alt 1.450, – kr.
FOR YDERLIGERE INFORMATION: kan Kirsten Hansen kontaktes hver mandag, tirsdag og torsdag mellem kl. 12.00 – 13.00 på telefon 5356809 eller pr. mail kasernensrideskole@live.dk